torsdag den 2. februar 2012

Snevejret!

Iiiiih hvor er jeg vild med sne!!! Og hvor er mange mennesker dog uenige med mig haha :)
Jeg forstår dem til dels også - det ER bare mere besværligt med sne. Jeg synes bare det liver hele verden op. Det er hyggeligt med sne, det lysner, det spreder glæde (for mit vedkommende i hvert fald) og det giver sådan et flot "tæppe" på en ellers trist og grå efterårs-/vinterperiode.
Jeg kan mærke det smitter af på mit humør også. Jeg er en af de mennesker der bliver lidt mere trist i vinterperioden - når det er mørkt når man tager på arbejde og mørkt når man kommer hjem. Sneen gør bare vinteren nemmere for mig lige på det område :)
Jeg håber vi får lov at beholde sneen lidt endnu - lige indtil foråret viser sig. Glæder mig til foråret når alting springer ud igen og naturen viser sig fra sin flotteste side. Man kan blive så glad over at blive vækket til fuglesang og kan se de første blomster springe ud og bladene på træerne dukker op igen - åh ja og ej at forglemme - den første gang man går forbi en have med nyslået græs!!! Det er bare toppen af foråret! Nøj jeg glæder mig!! :) Lige nu vil jeg dog nyde sneen så længe den er her! :)



Blondie_undercover***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar