lørdag den 25. februar 2012

Spaghetti & kødsovs

Her til aften blev det til at jeg lavede en lækker spaghetti/kødsovs - dog ikke helt som jeg havde planlagt det da gulerødderne var dårlige og jeg manlede et glas tomatsovs men den smagte fortrineligt alligevel! :)

Her er opskriften (3-4 personer):

1 kg oksefars
2 glas tomatsovs (evt. med smag)
1 pakke cocktailpølser (skåret i halve)
1 dåse majs
1-2 store peberfrugter (snittet i tern)
2 løg (hakkede)
4 hvidløg
Salt & peber
Pastaskruer eller spaghetti
Revet ost

Jeg startede med at brune kødet og da det var klart hældte jeg løg og hvidløg i. Jeg lod det simre lidt og hældte så majs, cocktailpølser, peberfrugter og tomatsovs ved. Lod det simre ti min og smagte til.
Kogte en god omgang paste og serverede med revet ost! Yummy yummy!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar